måndag 11 juni 2012

ännu en inställd lektion weeeeey =)

hejsan svejsan!!!

Just nu sitter jag i biblan eftersom att vi har en inställd lektion nämligen svenska och det är inte så jätte ofta som den är inställd så det var rikigt skönt att den var inställd och det som gör det lite extra skönt är att vi egentligen skulle haft vikarie, men nu slipper vi det weey jag är jääääääätte glad =).
Sen har jag tänkt lite på vad jag hgar gjort i veckan och då kom jag fram till att jag har ätit väldigt mycket glass i skolan..... i måndags åt jag glass på hem-kunskapen (och den var väldigt god, och sen och torsdags så åt jag glass på SO:n eftersom att vi inte kommer att ha den läraren i SO längre (jag inte gilla, men det är bara att gilla läget) och i fredags så åt jag glass på SvEn (svensk-engelska,) men jga har även ätit mycket glass hemma och det som är possitivt med glass är att man bara kan älska det¨.
nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men jag ska lägga upp en video på en vääääldigt bra låt =) hoppas att ni tycker det också =)
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar