lördag 11 augusti 2012

länge sedan :(

hejsan svejsan!!!!! :)

nu var det länge sedan jag skrev sist sorry.... har haft rätt mycket att göra och har dessutom varit hos min mormor och inte varit i närheten av en data då.

Det har hänt en del sen jag skrev sist.....

jag har tagit konfirmationen phu vad skönt det var att ha den avklarad även fast det har varit rätt kul :) + då att vi hade läger och läsning.
vi åkte till Öland för lite skön avslappning ,fast ni vet ju redan att vi var där :).
jag har sovit över med en kompis ett par gånger :)
jag har varit hos min mormor och morfar :)
jag har blivit äldre nämligen 15 och samma dag så åkte vi och kollade på teater i Marsvinsholm den hette "den inbillade sjuke"
på lördagen blev jag "kidnappad" till Danmark där jag fick min present nämligen en dag på bakken och jag hade skit kul :)
sen har jag nog inte gjort så mycket mer än att jag har hittat nya skit bra låtar som heter unchained med Molly Sandén, vart jag än går med stiftelsen, våga med Sonja alden :) lyssna på de vet jag :)
och jag får inte glömma det viktigaste jag har ju faktiskt spelat gitarr, piano och sjungit + att jag hara läst en det också :)

annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mer.
hejdå er bloggare Lina :)

unchained molly sandenvart jag än går stiftelse

våga Sonja Alden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar