tisdag 16 oktober 2012

nu är det bestämmt......

hejsan hejsan!!!!

jag har ju skrivit innan att jag kanske ska byta blogg och nu har jag gjort det jag gjorde det igår.
den nya bloggen är på nattstad, adressen är nattstad.se/musikfreak
Den stora frågan kommer nu och det är om jag ska fortsätta blogga här vad tycker ni? kommentera vad ni tycker så ska jag tänka lite på hur jag ska göra..
vet inte vad jag ska skriva har skrivit inlägg på min nya blogg idag så ni kan kanske läsa de där (och jag kommer att lägga upp fler på nattstad idag)
men som sagt just nu behöver jag hjälp med om vad just ni tycker ska jag fortsätta att blogga på denna eller ska jag sluta helt här och bara blogga på nattstad??
SNÄLLA HJÄLP MIG

En desperat bloggare som behöver hjälp.......
Lina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar