lördag 6 juli 2013

ett VÄLDIGT långt tag sen nu... :/

hej hej!!!

ja jag vet att jag inte har bloggat här nu på ett tag men eftersom att jag har en annan så blir det att jag bloggar där istället så om ni vill läsa vad jag håller på med så snälla läs min andra istället... för jag kommer inte blogga här mer... det kommer att bli för jobbigt skriva samma sak på två ställe...

men eftersom att jag har börjat skriva här nu så kan jag ju skriva lite :)

idag har jag jobbat... och tekniskt sätt så jobbar jag fortfarande... men det andra jobbet är inte så ansträngande... jag vaktar grannens hundar och de ska jag bara släppa ut lite då och då och sen ska jag ge de mat två gånger om dagen... så det är inte så mycket jag behöver göra där... det andra jobbet är att plocka jordgubbar och idag tjänade jag 150 kronor :) känns bra att ha lite egna pengar nu :)
och igår var det marknad och där kunde jag ju köpa lite saker... bland annat ett linne där står l <3 1D på och jag älskar den och jag har den faktiskt på mig nu :)

nu har jag inte så mycket mer att skriva om... sitter och lyssnar på en grymt bra låt... Demi Lovatos låt Heart attack... har ni hört den?? om nu inte har det så tycker jag att ni ska göra det :) kan lägga upp den här så ni kan lyssna direkt :)
jag lägger upp en cover (om jag hittar den) som jag tycker är riktigt bra här också :)


cover :)
original :)

nu har jag inte mer att skriva om...
och glöm inte... om ni vill läsa vad som händer under mina dagar så är det nattstad.se/musikfreak som gäller för här blir det inte mer bloggande nu :) 
ha det bra så hoppas jag vi ses på min andra blogg istället :)

Er bloggare Lina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar