torsdag 26 april 2012

länge sen sist......!

hejsan!!!
nu var det länge sen jag skrev och jag har en anledning till det... det är nämligen så att min data är i Kristianstad för att det hade hänt något med den och har därför inte kunnat skriva,men nu skriver jag.
just nu sitter jag i biblan och har ganska tråkigt har håltimme och jag har kommit fram till att de är väldigt populära i mitt schema tråkigt men sant.
Nu kan man köpa glass på min skola varav jag köpte en ,väldigt, god glass igår som heter sommar, om du inte har provat den så tycker jag att du ska göra det för att den är faktiskt jättegod, jag kommer att läga upp en bild på glassen =)


så här ser glassen ut =)
så här ser glassen ut där är ett jordgubbsskal utan på och sen är där vaniljglass med jordgubbsylt inuti.
jag tycker att ni ska prova den =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar