torsdag 3 maj 2012

länge sedan sist!!!

Hejsan!!
Nu var det länge sedan sist och det är fortfaranden av samma anledning som sist nämligen att datan är kvar uppe i kristianstad, men det som är bra är att den är färdig och jag kommer antagligen få den på lördag kommer kännas bra.
I söndags blåste det jätte mycket och då skulle jag ut på utflyckt i Benesta backar (kan rekomendera att gå där) och jag kände mig rätt blåst när vi kom hem.
Har även haft en dag ledigt nämligen i tisdags riktigt skönt var det men jag gjorde knappt något mer än att gå på loppis i Lunnarp där jag fynda tre böcker som lät väligt bra och böckerna heter En liten vit lögn, delat byte och ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg vad den tredje boken heter men det kan jag skriva som en kommentar när jag´har kollat upp det. har börjat läsa i En liten vitt lögn och jag tycker att den är riktigt bra, och jag tar även emot bokförslag =).
har inte så jätte mycket mer att skriva om men det kommer mer en annan gång =)
och jag kommer även att läga upp bilder på de två böckerna som jag köpte på loppisen =). har ni läst de?? och tyckte ni att de var bra i så fall??





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar