onsdag 28 december 2011

hej alla människor!!!

hejsan alla människor ute i världen.
Min syrra har precis skapat blogg så om ni vill så kan ni kanske kolla in den lite (inte för att jag tror att där står så mycket än.) ni ska söka på fotbollfan.blogspot.com
jag sitter vid min nya data och vet inte riktigt vad jag ska göra har liksom gjort allt som jag brukar göra när jag sitter vid datorn och jag har typ inget att skriva om heller.
fast jag kan ju skriva vad jag fick i julklapp mer än datorn då =D....
jo jag fick ett armband och ett presentkort på glitter, sen fick jag ett presentkort så att jag kunde köpa ett armbandsur och pengar. sen fick jag inte mer =D.
NU har jag definitivt ingenting att prata om så tja tja tills vi ses nästa gång, och nästa kanske jag frästar er med en sak som vi fick i skolanför ett ganska bra tag sen (har bara glömt att berätta om det) men det kommer kanske nästa gång jag skriver =D.
hoppas att ni gillar min blogg och e jag skriver =D.
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar