måndag 5 december 2011

hejsan alla människor!!!

hej!!!
Då var det måndag och jag har en drryygg skoldag framför mig buuuu.
Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om men jag kan ju faktiskt berätta om min helg.
Jo i fredags så var jag först i skolan och hade lektioner till halv 3. Sen satt jag och väntade på Peter i biblioteket för att jag skulle spela (piano) och det slutade med att jag fick säga till Peter att jag behövde gå nu (eftersom att jag åker buss hem).
Senare på dan så åkte vi till max i Ystad för att äta. När vi sen kommer hem sätter jag på tv för att titta på idol (det var semi final). När de sen ska presentera vem som går vidare till final så blir jag ledsen och arg för att den som åker ut e min favo i idol i år nämligen Moa Lignell men men man överlever väll.
I lördags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men jag gjorde nog inget specielt mer än att träna på min piano och läste i en bok som heter jag saknar dig, jag saknar dig. Men jag kommer faktiskt ihåg vad jag gjorde i går.
Jo först så var vi och kollade på lucia i Bollrup kyrka efter det så var det mat. Efter det så körde vi i Tomelilla för att göra lite ärenden.
Senare på kvällen så åker jag in till Tomelilla igen men den här gången för att göra en lite roligare sak.....
nämligen att titta på..... breaking down på bio med en kompis. Filmen var skit bra, men det dåliga med det var att jag kom i säng väldigt sent så jag e jävligt trött idag men jag överlever väll (har gjort det hitills).
Nu sitter jag bara och väntar på att min hem- kunskap ska börja. Jag undrar vad vi ska göra vet bara vad vi ska göra nästa vecka nämligen..... Lusse katter mmmm vad gott.
ses snart hoppas jag =D

ohh vad söta de e tillsammans ellerhur =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar