tisdag 6 december 2011

tjabba tjena hallå människor =D

Då var det onsdag och det var tid för lite sov morgon som man inte kan utnyttja bara för att man åker buss till
skolan men men det e en sak man vänjer sig vid och dessutom vill jag åka till skolan (det en det nog inte så många som känner haha)                                          
  Igår kom jag på vad jag gjorde i lördags.
Jo kl 15:03 kom tåget som skulle gå mot Malmö, Lund vi skulle då hoppa av i Malmö.
I Malmö så gick vi till burgar king och åt sen väntade vi på min mormor och morfar som vi skulle träffa.
När de kommit så gick vi till och tittade på alla de fina ljusen som de hade hängt upp vid torget för att sen åka hem igen.
idag blir det 2 st 40 minuters pass kemi (SÅ tråkigt om jag får säga vad jag tycker) men men man överlever väll det precis som man överlever att inte få någon sov morgon =D.
Sen den 21 (det e en onsdag) så ska vi ha en jul konsert på skolan för alla elever på skolan och jag ska vara med, men jag vet inte om det blir med ensamble gruppen eller om det bara blir jag (eftersom att vi har gjort den låten med hela ensamble gruppen.)
Låten heter........ skyscraper med Demi lovato det e en skit bra låt lyssna på den vet jag.
Men sen vet jag ju inte om det bara blir jag eller med ensamble gruppen =D kvittar faktiskt vilket det blir för jag kan faktiskt låten utantill.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om så hejdå tills vi ses nästa gång och glöm inte att lyssna på skyscraper haha

3 kommentarer:

  1. Tjosanhejsan! Så klart du överlever Lina:-)Och snart är det ju faktiskt den 21:e, ska bli roligt att se hur låten framförs...Ha de gott!

    SvaraRadera
  2. hej lina! jag håller med Misen det hon skrev allt och jag gillar din blogg jätte mycket=D

    SvaraRadera
  3. tack för ert stöd :D och det gick bra faktiskt

    SvaraRadera