onsdag 21 december 2011

idag har varit en konsert dag i skolan!!!

hejsan hoppsan!!!

Idag har vi haft konserter på skolan och två av 3 är gjorda. Jag var med på första och jag sjöng skyscraper och det gick jättebra och det var kul =D och det e väll det som e huvudsaken eller????
Men men jag hade kul och vill göra det igen och igen och jag kommer inte att tröttna (fast man kanske kan variera låtarna så att man inte tröttnar på att sjunga den låten) men jag sjöng ju faktiskt inter bara skyscraper utan jag sjöng också winter song med Sarah Dawn Finer men den sjöng jag inte ensam utan den sjöng jag med hela vår ensamble grupp (vi e fyra stycken) och hälften kunnde inte texten på låten och en hade hosta så hon fick avbrytta ibland för att hosta men annars gick det faktiskt bra.
Halv ett ska vi samlas igen i aulan för att börja sjuornas konsert sen ska vi bara titta på vad sjuorna uppträder och sen slutar vi och får ta bussen hem (vi som åker buss.)
Sen e det julavslutning imorgon och sen e det lov till den 10 januari och det e en tisdag yippie.
hej då Lina =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar