lördag 10 december 2011

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

hej!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Amanda Fondell vann idol 2011 precis den jag ville skulle vinna =D. äntligen  får jag som jag vill för ifjor så ville jag att Minnah skulle vinna men det gjorde hon inte och det e äntligen en tjej som vinner idol =D.Någon annan än jag som hejade på henne???
Just nu sitter jag och lyssnar på en av Sanna Nielsens julkonserter 2011 på radion (den e super bra men där kommer in nyheter mitt i allt i hopa de kunde de ha hoppat över.)
idag ska jag göra läxor (buuuuuuuuu) jag kan berätta vad vi har för läxor och när vi har de....
måndag: fysik prov
tisdag: teknik prov
onsdag: ev. läxförhör i kemi
torsdag: läxförhör i biologi
fredag: läxförhör i so.
och alla dessa läxorna har jag på en och samma vecka. Det tycker jag e alldeles för mycket för en mycket eller vad tycker ni????
så det blir till att läsa läxor hela helgen kuuuuuuuul eller inte. 
Nu e det bestämt. Det blir bara jag som ska sjunga skyscraper på våran julkonsert i skolan. För mig kvittade som jag har sagt för att jag kan den låten untantill ÄN det var ett tag sen jag sjöng den sist. Men jag har även planer på att sjunga en till ska bara prata med min musiklärare om det går eller inte. Låten jag har planer på att sjunga heter........ This is me och den kommer från camp rock.
nu har jag inte så mycket mer att prata om.
Hare bra tills vi ses igen =D

här har vi vinnaren av idol 2011 hon var skitbra =D












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar