fredag 13 januari 2012

då var första veckan i skolan slut

hejsan hoppsan alla!!!
jag började skolan i tisdags och nu e det fredag och sista dagen på den första veckan i skolan.
jag hade en ensam lektion igår (torsdag) nämligen våran ensamble (som betyder tillsammans på franska) för att 2 personer var sjuka och den 3:dje kunnde inte prata så hon gick hem och eftersom att jag e ett musikfreak så ville jag stanna kvar på den lektionen och jag hade faktiskt ganska kul.
idag har jag varit döds trött och då undrar ni kanske varför och det ska jag förklara för er. Jo vi var på teater som skolan bjöd oss på. den teatern var i malmö och vi var inte hemma först vid elva och jag kom inte i säng först vid halv 12 så det e kanske inte så konstigt att jag e så trött idag
jag har faktiskt inte så mycket att prata om så hejdå alla människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar