måndag 2 januari 2012

nu kommer er lilla frestelse =D

här kommer er lilla frestelse som jag nämnde för ett tag sen. se om ni kan hitta mig =D

hej!!!
jag har ju sagt att jag skulle fresta er och här kommer den lilla frestelsen nämligen en tårta och denna tårta fick vi i skolan, och eftersom att där blev en bit över så tävlade vi om den och gissa vem som vann den jo JAG så jag fick en bit mer än de andra och tårtan var jättegod. Denna tårtan fick vi i skolan men det var bara vi tjejer som fick den efter som att vi har gått en kurs som heter Disa (Din Inre Styrka Aktiveras.) och där var mycket grädde i den, inuti tårtan var där faktiskt mer grädde än kakbottnar men det var riktigt gott faktiskt (och grädde e super gott.) bilden på tårtan tog vår skolvärd (Patrik heter han) och det som var lite extra irriterande var att vi fick inte veta vad han skulle använda bilden till men efter ett par dagar så glömde jag bort det och tänkte inte mer på det först han visade oss tårtan och jag såg bilden (våra " lärare" fick bilden inramad.)
just nu ligger jag i sängen och skriver detta inlägget och jag lyssnar på en skit bra låt den heter me, myself and time med Demi Lovato lyssna på den vet jag ni kommer att gilla den för det gör jag i alla fall, har lyssnat på den jättemycket och har inte tröttnat på den än.
har faktiskt inte så mycket att prata om men jag kan lägga upp en bild på tårtan vi fick första gången på Disa också den e jättefin och en tårta man äter ganska ofta också tror jag. ALLA ville ta en bild på både den första och sista tårtan och båda två var lika goda.
tja tja//Lina

så här ser den ut =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar