måndag 23 januari 2012

min helg

hej!!!
nu ska jag berätta om min helg.
Vi börjar med fredag då gick jag i skolan och när jag hade bytt om och skulle gå såg jag att jag hade ett stort håll i höger sko så på min näst sista lektion visste jag att mamma var vaken så då messade jag henne (självklart innan lektionen hade börjat) så det blev att man fick gå till Boan när man hade slutat och än dån hinner man ha sin piano lektion som vanligt. När den sen var slut så messar man mamma och frågar om de e på väg in till Tomelilla men de e de inte men man ska gå ner till Boan och titta skor. Men innan jag går ner ditt så går jag en vända ner i bibblan och säger hejdå till bibliotikarien. När jag sen kommer till boan så hittar jag ett par skor med klack på och de e de jag har nu och de e jätte sköna att gå i och sen åkte vi till mormor.
Lördag: i lördags så var jag hos min mormor och där gjorde jag väll inte så mycket.
söndag: i söndags så gick jag i kyrkan för att jag ska konfirmera mig och måste gå i kyrkan och vi va 4 personer så det var inte många. Senare åkte vi till kyrkogården för att sätta blommor och sen åkte vi till mormor och e där till åtta halv nio och när vi kommer hem så ser vi att pappa kommer hem samtidigt som vi och det tyckte jag var rätt roligt.
det var allt jag har gjort under min helg och detta inlägg blev ganska långt men men något inlägg ska ju vara det och sen ska jag bara tipsa er om en låt också den heter l won't let you go och den som sjunger den heter James Morrison (kommer en bild på honom i slutet.)
nu har jag inte mer att skriva om så hejdå.



detta är James Morrison

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar