måndag 9 januari 2012

nu börjar snart skolan igen weeey!!!!!!

hej!!!
Imorgon e det tid att gå upp tidigt för att gå till bussen som ska ta en till skolan weeey äntligen någonting att göra om dagarna även om det har varit skönt med lite lov har jag haft ganska tråkigt.
Just nu sitter jag och lyssnar på en av konserterna vi har haft med skolan (det låter faktiskt bra och det e inte jag som sjunger än.)
Jag har hunnit läsa en del nu under lovet minst sagt jag har hunnit läsa ut 4 böcker och har en 5 som jag inte ens kommer att läsa ut för att den e trååååååkig.
Jag kan berätta vad jag har gjort i helgen....
Jo i lördags så var jag med en kompis/kusin och vi tittade på 2/5 film (hann aldrig kolla klart på den sista innan hon skulle hem) men innan vi tittade på den sista filmen så gick vi ner i köket och gjorde pannkakor och chokladbollar och vi stod i stort sett och skrattade åt allt vi gjorde (kanske för att vi var lite trötta jag steg upp kl 8:00 bara för att hon ville komma halv 9) och allting var jättegott.
När min kompis skulle rulla chokladbollarna så sa hon att hon skulle göra de små men det blev ganska stora och efter att vi hade ätit pannkakor så var vi ganska mätta (även om vi inte åt upp chokladbollarna direkt.) så innan vi åt upp de så gick vi ut med vår hund och sen gick vi upp för att se på film och äta chokladbollar de var goda men vääääligt mättande.
I går söndag så spelade jag lite piano och läste och gjorde mest ingenting tyckte jag var ganska skönt och inte göra någonting.
Nu har jag faktiskt inte mer att prata om och ska faktiskt gå och lägga mig annars kommer jag INTE upp imorgon och då får jag gå till skolan INTE speciellt kul om jag får säga vad jag tycker =D.
byebye den ALLTID glada Lina =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar