måndag 16 januari 2012

längtar till den 4/2

hej!!!
längtar till den 4 februari för då drar melodifestivalen igång och jag ska SJÄLVKLART kolla på det. Där finns ett par som jag kommer att heja på. En är tex Molly sandén med låten why am l crying. Det låter som en bra låt och jag hejar på henne för att jag tycker om henne och är låten bra kommer jag att lyssna på låten MYCKET. ska snart ha lektion hem kunskap undrar vad vi ska laga för något hoppas att det är något gått (fast det brukar det alltid vara.)
har inte mer att prata om för tillfället så hej då =)

3 kommentarer:

  1. Anonym Killejanuari 20, 2012

    Jag tittade runt på olika bloggar och undrar hur många läser din blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej!!!
      vad jag vet e det bara några av mina kompisar så det e inte så många varför undrar du???

      Radera
  2. Anonym Killejanuari 28, 2012

    Undrar man så undrar man :D

    SvaraRadera