torsdag 5 januari 2012

här kommer en liten frestelse till....

hejsan hoppsan alla människor som läser detta!!!!

kollade bland mina bilder och hittade en bild på en kaka som jag hade bakat en vecka innan julafton, de var väldigt mättande och man ska nog inte göra de så stora som jag gjorde de =D men de var goda.
mallen fick jag av en bakelse som jag hade ätit på ett café någon månad tidigare =D ni kan faktiskt se hur bakelsen jag åt i caféet såg ut också. Vet inte riktigt vad jag ska prata om men jag kan berätta vad jag har gjort idag.
idag har jag städat och suttit vid facebook (fick facebook i tisdags) mer har jag inte gjort idag men jag ska nog ta och läsa när vi har ätit ska läsa vampyrens märke. den boken e faktiskt bra.
nu har jag inte mer att prata om så hej då =D
visst ser den god ut??

visst ser den också god ut (det var den också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar