måndag 20 februari 2012

LOOOOOOV!!!!!

hej!!!!
då var det första dagen på lovet och jag har inte gjort ett satans skit i dag och det har varit skönt men jag vill tillbaka till skolan inom kort för att göra absolut ingenting varje dag e inte jäääääätte kul för att man blir rätt uttråkad, men vi ska ut och göra lite olika saker under veckan ex: jag ska kanske sova över med en kompis i slutet av veckan och sen ska vi bowla, bada och åka upp till Kristianstad och shoppa och fika och lite så =) det blir säkert jättebra.
jag har faktiskt inte så mycket att skriva om har ni några tips så e jag tacksam för det =).
har börjat lyssna lite på Vanessa Hudgens hon var med i high school musical.
En låt jag lyssnar lite extra på e promise den e bra lyssna på den ni vet jag. =) kommer en bild på henne också.

detta e Vanessa Hudgens =)

2 kommentarer:

  1. Den låten är helt okej. Min favoritlåt från hennes första album är nog "Let's Dance".

    SvaraRadera
    Svar
    1. har inte hört så mycket av Vanessas egna låtar men jag får kanske göra det =) har du någon annan favorit med Vanessa???? =)

      Radera