måndag 27 februari 2012

skol time igen =)

hej!!!!
då var det måndag och det var slut på det sköna lovet även om man FAKTISKT har längtat tillbaka till skolan det tror jag inte att det e så många som har =)
melodifestivalen...... hm deltävling tre blev både jaaaaa och neeeeeej. Nej för att Björn Ranelid gick direkt till final ja för att Molly Sandén gick till final den låten e jätte bra har även noter på hela låten så det e bara till att köra på med det =). deltävling 4 weey Danny gick vidare till final den låten var bra och själva numret var jätte häftigt (tyckte jag.) och i sista deltävlingen var Charlotte perrelli och nu har jag en fråga e det bara jag som tyckte att det hon hade på sig då var lite väl kort??? (kommer bild på det hon hade på sig senare)
under lovet har jag faktiskt inte gjort så mycket har spelat lite piano och läst, varit i Kristianstad och har bowlat men annars har jag inte gjort ett skittycker jag =)


så vad tycker ni e den inte lite väl kort och detta var tyvärr den bästa bilden jag kunde hitta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar