måndag 13 februari 2012

Sonja Aldén...

Ja, Sonja Aldén var med i melodifestivalen i lördags men innan dess kunde man lyssna på hela låten på svt.se och det skulle jag inte gjort för det enda jag lyssnade på resterande dag var just "i din himmel" med Sonja men det e en jättebra låt (enligt mig.)
Idag e det måndag och man började skoldagen med matte men det var inte så jobbigt som sista lektionen för då var jag så trött att jag inte kunde koncentrera mig längre och det enda man ville var att lektionen skulle ta slut så att jag kunde få åka hem.
Sen har vi haft hem-kunskap idag och där gjorde vi en valentin-middag och efterrätten var faktiskt godast dels för att jag hade gjort den och för att den var jääääätte god och den var enkel så den ska jag göra hemma någon gång också bara för att den var så god.
nu har jag inte så mycket att prata om men vill ni lyssna på Sonja Aldéns låt så ligger den bland youtube klippen i höger sida hoppas ni kommer att gilla den =)
hejdå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar