måndag 6 februari 2012

melodifestivalen...

hej!!!!!
det var ett tag sen jag skrev sist men jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva och sen har jag inte riktigt haft tid och ork att skriva men här kommer ett inlägg =). 
nu har melodifestivalen börjat och gissa om man kollade e man ett musikfreak så e man så självklart kollade man =) men det e en sak som jag inte fattar att Thorsten Flinck ens kunde gå till andra chansen han var jäääääääääääätte dålig, men jag kan inte säga vem jag tyckte var bra för att mina favoriter kommer inte först de 3 sista deltävlingarna (2,3,4.) men mer än att jag kollade på melodifestivalen i lördags det var även kalas för den minsta som fyllde 5 i fredags.
idag e det måndag och man e tillbaka i skolan och man börjar måndagen med matte och matte diagnos lyckat och sen hade vi ett hemkunskaps prov på 6 sidor där sista sidan var A-uppgifter som jag inte gjorde så det e kanske inte e så konstigt att man har ett huvud tungt som bly.
imorgon e det tisdag och även då e det en lång dag som väntar men den avslutas med en rolig lektion nämligen elevens val och då har jag musik =).
nu har jag inte så mycket att prata om så hejdå =)


detta e Molly Sanden och hon ska vara med i melodifestivalen deltävling 3 med låten why am l crying hoppas att låten e bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar