lördag 11 februari 2012

melodifestivalen time!!!!!

då var det lördag och melodifestivalen time igen har suttit och lyssant på en låt hela tiden nämligen Sonja Aldéns låt i din himmel den e jätte bra och man kan lyssna på de på svt.se har även fått andra versen och refrängen plankad så nu kan jag spela den låten men jag har inte spelat den så mycket (om jag ska vara ärlig inte alls) men jag ska kanske göra det innan kl 20 ikväll =).
igår var jag och tittade på fotboll (kommun mästerskapet) för f 98 och p 97 Lunnarp kom sist.
idag var tanken att jag min syrra och en kompis skulle sova över men det blev inte så det blev bara syrran och vår kompis skulle sova över och då har hon än dån sagt att vi skulle göra det alla tre så jag känner mig total lurad och orkar inte bry mig längre.
vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kan lägga upp en bild på Sonja Aldén där hon har kvällens klänning på =) den e jätte fin.
visst e klänningen fin??? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar