söndag 19 februari 2012

melodifestivalen 2012

Ja, det var melodifestivalen var igår och jag blev både glad och arg arg för att Björn Ranelid gick direkt till final men glad för att Molly Sandén gick till final =). Blev lite arg när Sonja Aldén inte gick vidare till varken andra chansen eller final men det som e bra med det är att jag kan lyssna på den hela tiden det kan jag inte med Mollys (även om jag kan göra det så mycket jag vill efter finalen) men jag kan spela till låten i alla fall för att min piano lärare plankade den till mig på min piano lektion men det e bara en minut så det e liksom inte så mycket men det e bättre det än ingenting alls.
förutom melodifestivalen så har jag även sportlov skit skönt men jag saknar min kompis för henne kommer jag inte att få träffa på hela veckan.
nu har jag inte mer att prata om mer än att jag ska lägga upp en bild på Molly Sandéns klädsel från igår =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar