torsdag 10 maj 2012

the dator is tillbaka =)

Hejsan svejsan!!!
Körde lite svengelska på titlen och det jag skrev är sant.
I lördags så fick jag tillbaka min dator efter att den har varit i Kristianstad i 2-3 veckor och det är jäääätte skönt att få ha den igen =).
Just nu är jag i skolan och har håltimme i ca 50 minuter till, det är drygt men man får leva med det, jag kan inte åka hem direkt heller eftersom att jag måste sitta i skolan i 40 minuter innan bussen kommer och det gör liksom inte saken bättre, men jag överlever nog precis som alla de andra gångerna jag har gjort det, och när jag kommer hem så ska jag göra 2 saker nämligen läsa och träna på this is me eftersom att jag ska spela den på en konsert som jag ska vara med på den 22 maj hoppas att det går bra kommer status upptatering både före och efter =) och nu kommer jag faktiskt att lägga upp en bild på hur mitt piano ser ut =).
Jag har ju sagt att jag skulle kommentera vad den sista boken heter men det har jag faktiskt glömt men jag tror att jag kommer att lägga upp ett inlägg till senare idag och då kan jag lägga upp en bild på boken också =).
Nu har jag inte mer att skriva om mer än att jag ska lägga upp bilden på min keyboard =).
ses =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar