måndag 21 maj 2012

EN dag kvar!!!!!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nu är det bara en dag kvar imorgon gäller det.
jag ska vara med på den första konserten och bland de första och på kvällen så är jag nr 2 så det blir snabbt överstökat men jag kommer njuta av varje minut som jag sitter uppe på scenen.
jag var med på vårkonserten i fjor också men då var jag nr 18 men det gick bra det också =).
i helgen har jag läst och läst och läst och läst ooooch läst på 2 dagar läste jag ut en bok som hade 22 ,inte så korta, kapitel kvar men den sluta bra i alla fall, och boken heter ps jag älskar dig och handlar om Holly som mister sin man som har en hjärntumör, men han försvinner inte helt utan han har skrivit 10 brev till Holly där hon får öppna ett varje månad och det hjälper Holly framåt, och med hans brev finns det både roliga och lite pinsamma/läskiga saker som hon ska göra rolig t.ex att hon ska få åka på semester där det händer en hel del och det pinsamma/läskiga är att hon måste sjunga karaoke.
Har ni inte läst boken tycker jag att ni ska göra det för att den är riktigt bra.
Boken kan se ut på olika vis men här är två av varianterna, och boken har 445 sidor men den är värd att läsa tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar