måndag 28 maj 2012

JAAAAAAAA!!!!!!!

FATTAR NI VI VANN ESC 2012 och samtidigt var vi nära att slå världsrekordet. vi fick 372 p och 18 st12 poängare det är rätt mäktigt.

Nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen och sen tänkte jag lägga upp lite videor =).
Lördags: i lördags så var syrran och fick hål i öronen och sen gick vi till Lindex och h&m för att kolla kläder till min konfirmation, där var ingen på lindex så jag bestämde mig för att gå till h&m för att kolla och där hittade jag en skit snygg klänning,och efter det så gick vi hem till min farmor och sen på kvällen så var det dags för esc och jag har fortfarande inte fattat att vi vann hela skitet jag är skit glad =).

Söndag: i söndags så var vi på utflyckt på kulturens östarp och jag kan start rekomendera att åka ditt och man vill åka någonstans. och sen på kvällen så skurade vi vår pool och den är i stort sett färdig nu det ska bara fyllas på vatten och det tar inte precis 5 minuter det tar ett par timmar innan den är helt full.

och idag sitter jag i biblan men ska snart ha hk (hem kunskap) ska bli riktigt kul faktiskt =).

Nu kommer videorna som jag skulle lägga upp =).


detta är yohanna med is it true och denna tävlade hon med i esc 2009 och hon tävlade för island
de 2 sista så om ni vill så kan ni kommentera vilken version som ni tycker är bäst orginalet eller jag =).
detta är serbiens bidrag och jag tyckte att det var riktigt bra vad tycker ni???

detta är irlands bidrag i år och jag tyckte att den var riktigt bra =) vad tyckte ni??
hejdå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar