lördag 19 maj 2012

snart en det dags......

hej!!!
snart är det tisdag hoppas att dessa sista dagarna går så snabbt för nu orkar jag fanta mig inte vänta längre. Sen har jag planer på att lägga upp en video på mina framträdanden på youtube men även då säger jag till vad den heter och jag kanske lägger upp den här på bloggen man vet aldrig.
Har faktiskt lagt upp en video på youtube innan kan ju faktiskt se om jag kan lägga upp den här och har nog en konsert video sparad på datorn också =).
Sen har jag planer på att prova lite andra blogg sidor men jag säger till när jag gör det och vad hemsidan heter.
nu har jag inte så mycket mer att skriva om mer än att jag ska lägga videorna
kommentera gärna vad ni tycker :D


1 kommentar:

  1. det e empty room båda två kom jag på men kommentera gärna vad ni tycker i alla fall =)

    SvaraRadera