torsdag 31 maj 2012

snart avslutning!!!!

hej!!
jag som ni ser så är det snart skolavslutning och jag slutar den 13 juni (en onsdag).
men jag har sagt att jag får inte ledigt först efter min konfirmation som är den 7 juli eftersom att jag har läger i fyra dagar veckan efter vi har slutat och sen ska vi ha intensiv läsning i fyra dagar veckan efter lägret och sen ska vi träna måndag och tisdag ska vi träna i kyrkan och sen på lördagen så är det dags.
på skolavslutnigen så har musikeleverna alltid en konsert för alla andra 8:or och jag ska vara med på den konserten och när jag sa vilken låt det var jag ville sjunga på dne konserten så blev lärarna helt chockade eftersom att det inte var en lätt låt jag valde, jag valde nämligen.............. euphoria med Loreen och samtidigt ska jag plåga min kompis samtidigt som jag sjunger den, det gör jag eftersom att hon inte gillar den låten längre, och det är därför hon tycker att den har spelats för mycket på radion.
Men jag tänker sjunga den även om jag får igen någon annan gång av min kompis, men det blir säkert bra =).
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag tänker i alla fall lägga upp en bild på Loreen =).
hejdå =).

riktigt fin bild tycker jag :D


2 kommentarer: