torsdag 1 mars 2012

hålltimme!!!!!

hej!!!
Just nu sitter jag i biblan på en lektion som har blivit inställd och det e ingen kort håltimme jag fick utan det var en 50 minuters lektion, sen har jag lunch och sne har jag en hålltimme igen innan näst sista lektionen börjar och det e SO och sista lektionen (e den bästa) nämligen ensamble =) men dagen tar inte slut där. När skolan e slut e det dags för konfa möte så jag kommer inte hem först vid 6 idag (tröttsamt) men jag kommer hem i alla fall.
Igår hade vi ingen vanlig skol dag utan vi var i folkets park i Tomlilla och lyssnade på ett föredrag om jude utrotningen och andra världskriget faktiskt ganska intressant och när vi skulle åka hem så kom där bara 2 bussar i tid. När min buss sen kom så sa busschufören att skolan inte hade beställt bussar hem så det var därför han inte hade kommit i tid och då tänkte man ju (jaha det var ju bra.) men man kom hem och det e ju alltid bra =).
nu har jag inte så mycket mer att prata om så hejdå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar