fredag 23 mars 2012

fredag härliga fredag =)

hej!!!
idag är det fredag och jag sitter i biblan på en lektion jag skulle haft idag men som jag hade igår, kan vara ganska skönt och göra så ibland (men inte alltid).
sitter i biblan och bara tar det lugnt har en lektion kvar idag och den e i en timme och den lektionen är också typ bara ta det lugnt =), och när den lektionen e slut så återstår det bästa med hela dagen nämligen min.............piano lektion kan vara skönt att avsluta en fredag med det man älskar mest i världen =).
Om två dagar gäller det då börjar vår prao vecka men inte slipper jag skolan inte. jag ska praoa på två ställen det ena e på radio kanalen FM österlen och det andra är på Smedstorps skola (på Smedstorps skola har jag gått innan)
Nu e det ingen melodifestivalen längre och jag vill ha tips på program som går (helst) fredag eller lördag mellan 19-20, hade blivit nöjd om jag hade fått några tips på TV program.
tack på för hand =)
hejdå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar