måndag 12 mars 2012

ny dag, ny vecka!!!

hej!!!!

då var det måndag och skola igen.....
vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kanske kan skriva lite om min helg =)
I fredags så var jag först i skolan och kl 11 så hade jag fått en tid hos skolläkaren eftersom att jag har haft så satans ont i min handled sen jag ramla i fredags, så jag fick en röntgen remis och när skolan var slut åkte jag in till Ystad för att röntga handleden men där var inget och det e ju alltid bra, och min lilla syster fylla 12 år i fredags (hon fick inget av mig).
I lördags så gjorde jag mest igenting tyckte jag spelade lite piano och läste en hel del i en bok som heter sveket och kommer från en serie som heter "house of night" det e en väldigt bra serie och sveket e andra boken i den serien, och på kvällen så tittade jag på melodifestivalen, det var en bra låt som vann men jag hejade inte på henne från början utan jag hejade på Molly Sandén som kom 5 bättre än att komma sist, men sist kom en låt jag inte tyckte så värst mycket om nämligen "mirakel" som gjordes av Björn Raneldig och Sara Li.
I söndags så spelade jag väldigt mycket piano och skrev noter på andra versen och refrängen på Molly Sandéns låt "why am i crying" en väligt bra låt, om ni inte har hört den så lyssna på den vet jag =).
I söndags färgade jag även håret så nu e det rött riktigt nice tycker jag =).
nu har jag inget mer att skriva om så hejdå vem vet det kanske kommer ett inlägg till idag =)


detta är andra boken i "house of night" serien






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar