söndag 18 mars 2012

praon fixad!!!!!!!

hej!!!
sitter här och lyssnar på bleeding love med Sanna Nielsen hon gör den skit bra tycker jag lyssna på den vet jag och kommentera gärna vad ni tyckte om den versionen.
Den 12 mars skrev jag att jag inte hade fixat någon prao plats.... det e fixat nu och jag ska vara på två ställen =) och jag ska berätta vart jag ska vara och under vilka dagar.
Måndag- Smedstorp skola (en 0-6 skola i Smedstorp som jag har gått på)
tisdag- Smedstorp skola
onsdag- radio kanalen FM Österlen
torsdag- FM Österlen
fredag- Smedstorp skola
där e hela min prao vecka och inte bara det efter våran prao vecka så e det påsklov och måndagen efter påsklovet så har vi ledigt på måndagen skönt men jag kommer sakna min kompis (tänker på dig dag som natt) men saknar henne gör jag redan eftersom att hon har varit bort hela denna veckan (v. 11).
har inte så mycket att prata om men jag kan kanske lägga upp en påsk bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar