onsdag 28 mars 2012

onsdag!!!!!!

hej!!!!!!
idag e det onsdag och tredje dagen på vår prao vecka och idag e jag inte på Smedstorps skola utan idag (och imorn) e jag på en radio kanal som heter FM Österlen, men jag saknar f-klassen på Smedstorp för de e helt underbara, fick spela och sjunga för de igår (tisdag), fast då blev det inte bara för f-klassen utan även för 3:orna men det blev bra (tror jag), de gillade det i alla fall och det måste vara något positivt eller????
jag kommer att sakna de när jag inte kommer att vara där längre för de e jätte söta =D:
har även fått träffa en kompis (vuxen) som jag inte har fått träffa sen senaste konserten och det var ända sen i julas.
har börjat lyssna på en låt av Leona Lewis och låten heter Bleeding love, har ni inte hört den tycker jag att ni kan lyssna på den, den e jätte bra (kommer en bild på henne senare).
vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det kommer kanske senare.
det går maginfluensa nu så var noga med att tvätta händerna efter att ni har varit på toa så ni inte får det (bara ett tips).
hej då
f-klassen betyder förskoleklassen =D

så här såg Leona Lewis ut 2008 och i musikvideon till bleeding love.glöm inte att lyssna på den.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar