tisdag 20 mars 2012

Sanna Nielsen!!! =)

hej!!!
nu har jag inte laggt upp något på ett par dagar men här kommer ett =).
Eftersom att jag e ett stort Sanna freak så kommer jag skriva lite om Sanna Nielsen nu =).

Sanna är 27,
har varit med i melodifetsivalen 6 gånger,
jag har körat bakom Sanna en gång på en av hennes jul konserter och då hade jag precis börjat 7:an (då med alla i musik profil) skit balt tyckte jag  =),
hon e ihop med sin gitarrist som heter Joakim Ramsell,
ifjor firade hon 15 års jubileum eftersom att hon då hade varit artist i 15 år =),
hennes mest kända låt e empty room som hon sjöng i melodifestivalen 2008 där hon kom 2:a,
hon blev artist redan när hon var 11 år.

det var nog allt jag vet om henne men jag kommer att lägga upp ett par bilder på henne en från melodifetsivalen 2001 en från melodifestivalen 2008 och en från 2011.



Sanna Nielsen från melodifestivalen 2001


Sanna från melodifestivalen 2008


Sanna Nielsen 2011


hoppas att ni gillade faktan om min favorit artist Sanna Nielsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar