måndag 5 mars 2012

skit helg!!!!

hej!!!
som ni ser på titeln så har jag haft en skit helg och jag ska förklara varför...
i fredags när jag hade kommit hem från skolan så åt jag först sen kom en kompis hem till mig när sen min lilla syster kom hem så var vi alla 3.
då skulle vi leka en väldigt dum lek ute nämligen... inte nudda mark och för att klara det ute så skulle en av oss bära de andra på ryggen (villket blev jag) och när jag skulle bära över min lilla syster (som inte e så liten) fick henne för långt upp och stöp med huvudet före rakt ner i asfalten och igår så var vi på vårdcentralen och akuten i ca 2.5 timmar men allting såg bra ut och det läkte fin fint.
idag har det varit skola har haft 2 lektioner och har 2 kvar men jag slutar inte direkt utan de har petat in två håltimmar innan de 2 återstående lektionerna och en efter den sista det e så irriterande att vänta men man kommer hem efter all den tråkiga väntan och när man kommer hem idag ska man nog läsa på fysik läxan som e tills på onsdag. det e tråkigt men det måste göras för eller senare.
nu har jag snart hem kunskap (vi ska laga kött gryta) och måste tyvärr gå men man vet aldrig det kommer kanske ett inlägg till idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar