måndag 14 november 2011

blandade känslor en vecka eller så!!!!!

hej!!!!!
nu var det ett tag sen vi hördes av sen sist men här kommer ett lite blandat glatt och argt inlägg =)
snacka om att jag e irriterad idag. jag tittade på finalen utav True talent igår och hejade då såklart på Sofia och hon kommer 2 jävla skit (fast för mig vann hon även om hon kom 2:a).
Tänkte lägga in ett inlägg i torsdags men blev avbruten av en i klassen som sa att vi skulle ha ensamble på hållan (eftersom att läraren var sjuk) men men jag fick sluta tidigare. Men det dumma var att jag inte åkte hem tidigare utan jag var i skolan till skolbussen gick halv 4 med min kusin.
Sen kommer ju twilight breaking dawn  part1 ut på film på frdag hur många vill ha den filmen??? JAG VILL haha=). Har längtat enormt mycket efter den filmen.

så nu har jag nog inte något annat att prata om tja tja Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar