tisdag 8 november 2011

hej hopp!!!!

Hej på er alla!!!

Då har jag gått i skolan en halv vecka nu. Kul!!! Och vi har än så länge bara fått en läxa-so. Jag skrev inte något inlägg igår (jag hann inte) så jag får skriva lite extra idag. igår så gick jag i skolan till halv 4 drygt fast måndagar e drygare. jag åkte hem med bussen (som vanligt) och städade på rummet för att jag ska ta med mig en kompis hem idag (onsdag) från klassen. Idag börjar vi med sov morgon till kl 9 sen börjar vi med engelska (bättre än matten på måndagarna). Men den bästa lektionen kommer sist och det e musik (vi ska ha dubbel pass i musik) jätte kul det tråkiga kommer nästa vecka för då ska vi inte ha någon musik alls på onsdagar utan då ska vi ha dubbel pass i kemi istället buuuuu (det e nog den tråkigaste lektionen av alla lektioner som vi har överhuvustaget.)
tja tja Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar