fredag 4 november 2011

snart skola igen!!!

hej!!!

Då var det snart måndag och skola igen för oss som har haft lov. buuuu säger säkert alla då men inte jag. Får jag gissa därefter så tror jag att ni tror att jag e galen men det e jag. jag gillar skolan jag går på och vill helst inte ha för långa lov för då blir jag lätt uttråkad och börjar genast att sakna skolan (för då har jag iallafall något att göra te.x ränna till biblioteket stup i kvarten eller ha lektion.) Jo och sen e det ju fredag :D hur många ska titta på idol idag??? JAG SKA :D. sen ska jag säga er en sak. När jag söker på mitt namn så kommer det upp en gammal bild på mig när jag var 12 år (jag ska lägga upp den bilden senare). och när jag satt och tittade igår bland bilderna på google så hittar jag en bild från trean precis när vi hade kommit hem från en klassresa till Norge det var faktiskt lite roligt att hitta den bilden (ska lägga upp den bilden också). kul var det för att när vi var på väg till Norge och vi hade paus (vi åt korv i bröd) så slog jag till en kompis lite nätt på käften (på skoj) och nu kommer det roliga han rapar samtidigt som jag slår till han fan vad vi båda skrattade åt det och vi minns det lika bra båda två än (även om jag kan glömma bort det ibland).
så nu har jag nog inte mer att prata om ha en fortsatt trevlig dag/kväll.

ja jag vet jag ser inte så glad ut (trodde jag skulle se bättre ut om jag såg ut så men tydligen inte) :D

 
här e vi jag står sidan om den läraren längst bort (sven-uno heter han) den kvinnliga läraren heter Charlotta (väldigt sträng) för att läsa hela artikeln så söker ni på (kopiera hela rubriken så får ni upp allt direkt.)http://www.ystadsallehanda.se/tomelilla/article712241/Norgeresa-gav-mersmak.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar