tisdag 22 november 2011

hejsan hejsan!!!!!

hej hej!!!!
idag e det onsdag och showtime för Tryde konserten ikväll och jag kan låten =). den låten som jag ska vara med i heter All i need is you.
och ni ska tro att jag e trött idag jag satt och läste i twilight till kl 9 igår kväll så jag trode inte att ah skulle orka att stiga upp imorse men jag e uppe och jag hann med bussen precis som jag alltid brukar =).
jag har sett att Sanna Nielsen ska vara på Michelsens bil imon  torsdag (jag vill ditt och titta det stora Sanna fanet som jag e.) hoppas att jag kan få åka ditt för jag vill träffa henne igen för att jag hr faktist körat bakom henne i 7:an tillsammans med hela min klass och alla musik 8:or och  9:or det var jättekul.sök på 80 elever körar bakom Sanna Nielsen (på bilder) och sen tar ni den första bilden om den e mörk och Sanna står där med ett micstativ och en blå klänning. trycker ni på den bilden så ser ni en artikel bakom bilden från ya läs den vet jag.
nu har jag inget mer att skriva om hoppas att detta e någonting att läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar