torsdag 3 november 2011

hej alla läsare!!!

hej hopp!!!
idag har jag blivit klippt (såg knappt innan för att luggen var så lång). sen har vi varit en vända i Ystad idag. på vägen till Ystad satt jag och läste och lyssnade på musik gick jättebra och jag läste faktiskt igår så jag ljög inte för er (jag läste typ bara 2 sidor sen ville inte ögonen mer). Men jag läste mer på väg till Ystad och boken e jättebra ni borde läsa den tycker jag (om ni e 12-14 kanske jag vet inte om vuxna ska läsa en ungdomsbok) boken heter DET ÄRSÅ LOGISKT ALLA FATTAR UTOM DU med Lisa Bjärbo. läs den om ni vill.
Men på väg till Ystad har jag inte bara hunnit läsa och lyssna på musik jag har även hunnit tänka på de jag gillar mest (när jag gjorde det så satt jag bara och log). ska iväg nu får skriva mer senare då kanske där kommer en bild också vi får se kanske det inte blir mer idag vi får se =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar