onsdag 2 november 2011

hej hopp!!!

hej!!!

jag vet detta inlägget kommer lite sent men det får det göra har lite att berätta om.
jag har en fråga e det någon som har hört en tjej som heter Christina Grimmie?? Har ni inte det så ta och gör det med en gång hon har en så kraftig röst så att man tror att hon ska exploderas eller något. Låten jag tycker att ni kan lyssna på e liar liar den har hon skrivit själv jag tycker att den e jättebra.
jag har ljugit lite för er idag i förra inlägget så sa jag att jag skulle läsa har jag gjort det än NÄ det har jag inte men jag får kanske göra det innan jag somnar ikväll för att då har jag inte ljugit för att då har jag ju läst eller??
jo förresten glad halloween på er (lite sent kanske) men skit samma får väll gå och läsa nu annars glömmer jag det kanske =) sådan e jag.

tja tja på er Lina




detta e Christina Grimmie som jag pratade om innan lyssna på henne vet jag och glömd det inte för då går ni miste om något bra det e jag helt 100 på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar