torsdag 17 november 2011

hej hopp!!!!!!!

hejsan hoppsan!!!!

Idag fyller min lillasyster 8 år (grattis syrran). Var tvungen att sjunga för henne i morse det lät inte bra det ska jag säga er hade låtit bättre om jag skulle gjort det nu för då hade min röst varit van vid det, imorse lät den bara morgon trött och hes (då låter det inte bra ska jag säga er). Har inte fått reda på vad hon har fått får se det när jag kommer hem kanske.
Men men nu har jag bara 2 lektioner kvar på denna skoldan sen e det slut så man kan åka hem. När jag kommer hem så ska jag först äta (tror jag) och sen ska jag sitta och läsa tills jag ser ikors eller somnar och sover ddddjjjjuuuuuppppt och vaknar inte fören nästa dag haha nä så mycket tror jag inte att jag orkar att läsa =) men läsa det ska jag.
gotta go tja tja bäste Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar