måndag 7 november 2011

då var det skola igen!!!

hej hopp!!!
nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg sen men här kommer ett stycke inlägg.
då var man tillbaka i skolam igen. denna dagen började hemskt bra för mig det började med att jag kom till busshållplatsen 2 min innan bussen och sen den bra bitten min matte var inställd så att jag har haft en lektion mindre än alla andra idag =).
men sen e det måndag det gillar inte jag för att jag ska behöva gå i skolan till 15:05 och det e lite jobbigt när man bara har fyra lektioner. men men man ska väl ha något att klaga på tycker de. igår (söndag) så satt jag och läste hela dagen då läste jag skit kul jag läste ut mer än halv bok på en dag så nu e det bara att börja på en ny bok (har jag redan) ha ha. sen var det true talent igår självklart missar man en halvtimme för att man tror att det börjar 20:00 och då tror man att ens favorit i programmet har åkt ut men istället så har hon gått direkt till final och jag bara jublade när jag såg det ha ha yes (min favorit i true talent är Sofia) tittar ni på det så kan ni ju kommenter vilken som e eran favorit i programmet.
 ska snart ha min sista lektion för dagen så jag hinner inte skriva nu.
byebye tills vi hörs nästa gång =).

detta är Sofia från true talent ni kan ju söka på true talent Sofia så får ni upp henne jag ber er gör det annars missar ni något fantastikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar