måndag 28 november 2011

silket väder igår!!!!!

hej alla som läser detta!!!
om ni missade det så var det storm igår men jag gissar att ingen gjorde det för det blåste rätt så kraftigt =D jag kunnde inte missade det i alla fall som var ute i det hela dan. Jag kan berätta vad vi gjorde.
det började med att vi åkte på en gudtjänst i Smedstorp (det ösregnade). Sen åkte vi hem till oss för att vänta på min pappa som jobbade. När han sen hade kommit hem så gick vi ner till tåget för att vi skulle till Ystad för att kolla lite. När vi hade tittat färdigt så gick vi hem till min gammel farmor för att äta för att sen ta tåget hem igen. Men det blev inte som planerat. när vi kom ner till tåget och hade löst billjette så säger de 5 min senare -samtliga tåg kanske blir inställda resten av dagen jag återkommer med mer information snart- efter ett par minuter säger han -samtliga tåg blir inställda resten av dagen- men ingenting in ersättnigsbussar näms och man kan inte få reda på något, så vi fick gå hem till farmor igen för att vi bestämmde att hon skulle köra mig pappa och min mormor hem till oss så att sedan min pappa kunnde ta våran bil och köra och hämta de som satt kvar i Ystad och väntade på att få komma hem. Trött e jag också (somnade inte först 23:00 för att jag log och läste för att jag inte kunnde somna). Men idag så e jag i skolan och väntar på att hem-kunskapen ska börja.
hoppas att ni gillar och läsa det jag skriver om =D
hare bra Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar