lördag 26 november 2011

hejsan hoppsan!!!!!!!!

hej hej alla människor!!!!
då var det helg och man var ledig från skolan ett par dagar jag har rent ut sagt skit tråkigt för jag har ingenting att göra mer än att läsa och det kan jag inte sitta och göra dag in och dag ut och dessutom somnar man av det (jag gör det i alla fall). jo jag sa att Sanna Nielsen skulle vara på Michelsens bil i torsdags och att jag ville ditt kom jag ditt nä det gjorde jag inte men jag kunde i alla fall njuta av henne på tv senare på kvällen för då var hon med i ett nytt tv program som heter jullotta på liseberg och hon var lika bra som vanligt och det e inget dåligt det e förlåt JÄVLIGT bra och hon sjöng just like that från hennes senaste album i'm in love. Söker ni på programmet på tv4 play så kan man se hela programmet där eller så letar man upp Sanna Nielsen där och vill man inte lyssna på henne så är ju faktiskt Ulrik Munther med (om man då gillar honom bättre än Sanna Nielsen.)
hare bra tills vi hörs nästa gång =D

här har vi henne världens bästa Sanna Nielsen. jag älskar henne och man kan inget annat än att ÄLSKA henne =D så bra hon och har ni aldrig hört henne så gör det BUMS jag har hört henne 1000 gånger och har inte tröttnat än, jag har till och med körat bakom henne slå det om ni kan =D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar