onsdag 2 november 2011

hejsan hoppsan läsare!!!!

Hej hopp alla glada människor som sitter och läser detta just nu =).

Idag har jag varit och hälsat på min gammelmormor på ålderdomshemmet hon bor på. Idag ska jag även med min mormor till ystad där ska hon träffa en som heter Sarah i ca en timme och sen ska vi gå och fika. Idag ska jag väll även läsa lite det jag tror många av er där ute klassar som TRÅKIGT men jag klassar det som avslappnande och intressant och man kan lyssna på musik undertiden som man läser vilket vissa kan tycka e lite jobbigt men jag kan göra det och då koncentrerar jag mig bättre också. Nå nu kanske man ska prata om något annat ( bara man hade något annat att prata om kommer kanske på något senare då lägger jag kanske upp det här på bloggen jag vet inte).

tittar ni på victorious så känner ni kanske igen henne det e hon som spelar Cat lyssna på henne på you tube hon har en riktigt mäktig röst ni kommer att älska henne (tror jag)


Ha en fortsatt trevlig dag (lov för de som har det som jag te.x)
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar