tisdag 1 november 2011

hejsan hoppsan läsare!!!

hej Lina här!!!
denna bloggen kommer att bli en ohemlig dagbok för att jag kommer att skriva om min dag på denna bloggen. så här kommer min dag.
idag har det varit andra dagen på lovet och jag åkte till min mormor igår och ska vara här tills på fredag. men men så idag har jag då varit hos mormor i Simrishamn och vi har varit nere på hennes kolonilott inte så långt därifrån de bor. och sen har jag inte gjort så mycket mer än att jag har suttit här och fixat med bloggen och lyssnat på musik (och sjungit till då) och sen har jag tänkt på mina vänner saknar dem. bilden ovanför e en bild på en av mina många favoritartister Sanna Nielsen har ni aldrig lyssnat på henne så ta och gör det hon har en härlig och riktigt mäktig röst det går inte att inte gilla henne (enligt mig) =)

hoppas att ni kommer att gilla min blogg =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar