tisdag 1 november 2011

hej hej!!!

hej Lina här.
jag e lite ny på detta så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva riktigt.
men jag kan ju kanske börja skriva lite om mig och hur mitt liv ser ut.

jag heter Lina och är 14 år. jag går i 8:an på Kastanjeskolan i Tomelilla. där e vi in delade i olika profiler och då valde jag musik (ser man kanske på mitt namn ovan). jag älskar att sjunga finns inget bättre (tycker jag).
jag har sjungit för publik ett antal gånger (har tappat räkningen) jättekul varenda dag. jo och sen får jag spel lektioner i skolan också och då undrar ni kanske vad jag lär mig spela jo................ piano jättekul det med och enkelt när man väll kan det. men sjunger jag eller spelar jag inte så läser jag e med vänner eller läser mina läxor. och nu ska ni heller inte tro att jag e en stor kändis för det e jag inte jag har bara sjungit på olika konserter som skolan har haft och på ett bröllop.

hoppas ni kommer att gilla min blogg och kom gärna med förslag på hur jag kan göra den bättre =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar